יום כיף בספא

במיוחד להורים

 

יום כיף בספא יש מרכז טיפולי מיוחד שכל עיסוי הופך ליום כיף בספא. זהו הספא באיבזור עשיר שכולל סאונה יבשה מרווחת, סאונה רטובה, ג'קוזי בשישה סוגים שונים, חמאם טורקי, בריכת גלים ובחודשי הקיץ גם כל מתקנים של פארק המים ימית 2000 פתוחים ללקוחות הספא. הנמצא בחולון במתחם ימית 2000, פארק המים של ישראל. מגוון עיסויים מקצועים עם שידרוגים ופינוקים משתלווים מצויין עם בילוי במתקנים לפי טעמכם וללא הגבלת זמן שהייה.

 

כי מגיע לי יום כיף בספא!

 

בספא ארבע חדרי טיפולים כולל חדר לעיסוי זוגי וצוות מקצועי ומיומן בשיטות עיסוי מגוונות. חדרי טיפולים עם עמעם אורות, נרות ריחניות שיחד עם מוזיקת רקע נעימה מייצרות ואווירה מרגיעה.

 

כדי להיות מעשי בואו נראה על מה מדובר כאשר מתכננים יום כיף בספא. ליחידים או לזוגות שרוצים להתפנק בעיסוי מקצועי ישנו מגוון עשיר של שידרוגים לעיסוי שעושים מכל טיפול לחוויה בפני עצמה. לדוגמא שמנים ארומטיים חמים לעיסו עם טיפול באבנים חמות, או טיפול פנים ספא לגברים ולנשים כחלק איכותי לעיסוי לבחירתם. נישנושי ופירות, תה וקפה וכל המתקנים הפתוחים להנאתכם.

 

יום כיף בספא למי שחוגג יום הולדת בספא או יום ניסוין או מציע עירוסין באוירה לא שיגרתית ואפילו כל אירוע משפחתי או חברתי אחר – ספא במרכז ימית הוא מקום מושלם לבילו ולעיסוי, לשעשוע ולמנוחה כך שהופך יום כיף בספא לחגיגה אמיתית. חדר טיפולים מקושת חגיגית בבלונים, כוסית יין משלים אוירה מיוחדת. אפשר לערוך שולחן ולהמשיך לבלות בכל המתקנים של הספא ופארק המים.

 

יש אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. והרגשה אחת שווה מאה אלף תמונות. יום כיף בספא מלא אקשן ושלווה לחוויה אישית בלטי נשכחת – זה מה שמחכה לכם כאן. תגיעו ותגלו בעצמכם. פתוח גם שישי-שבת.